środa, 6 listopada 2013

OSTATNIA CZĘŚĆ 1 ROZDZIAŁU !!

 Gdy doszli, było już  mocno po dziesiątej wieczorem. Zbliżała się dwudziesta trzecia.  Przy ognisku zostali tylko najwytrwalsi - razem dziesięć osób. Do Emilii podeszła niska, brązowooka dziewczyna.


- Gdzie ty byłaś ? I co ci się stało w nogę ?

- Przewróciłam się i nie mogę chodzić. Wiktor mi pomógł. Spokojnie, ból już przechodzi.- Odparła zakłopotana dziewczyna.- Gdzie wszyscy się podziali ?

- Pewnie już śpią w swoich pokojach..- Powiedział głos zza pleców nowo przybyłej.- Gdzie wy się podzialiście ? - Postać się zbliżyła, była to pani Joanna.

- Przepraszam, to przeze mnie...- Próbowała wytłumaczyć Emilia.

- Nawet się nie tłumaczcie. Teraz idźcie spać. Jutro z wami pomówię.

 Korzystając z pozostałej chwili niska dziewczyna podała rękę Marysi.

- Cześć ! Jestem Klaudia.- Przywitała się dziewczyna.- Pokoje są czteroosobowe. Może chcesz mieć pokój ze mną i Emi ?

- Cześć, ja Maria. Nie ma problemu. I tak towarzystwo z aktualnego pokoju nie za bardzo mi odpowiada. - Po tych słowach posłała uśmiech Klaudii. - Tylko pójdę po rzeczy.

-Pokój 28. Wejdź bez pukania.

  Marysia poszła po swoje rzeczy, a gdy wróciła od razu poszła spać. Emilia zrobiła to samo, więc jak Klaudia nie miała innego wyjścia, niż powtórzyć to, co zrobiły jej koleżanki.

   Maria była wysoką szesnastoletnią dziewczyną z kręconymi czarnymi włosami. Oczy miała równie ciemne jak włosy. Były one okolone długimi oraz grubymi rzęsami. Emilia jednak przewyższała ją wzrostem o sześć centymetrów.
...................................................................................................................



Jaka kara czeka Emilię, Marię, Wiktora i Borysa... A może pani Asia o wszystkim zapomniała i im się upiecze... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz